Nu alles voor de versnellingsbak was klaar gemaakt, konden de onderdelen worden gemonteerd en kon de versnellingsbak voor/tegen de motor worden geplaatst. Alles werd nagemeten en gecontroleerd of het een en ander wel vrij liep. Dit was het geval en de praktijk zal straks uitmaken of ik gelijk heb gehad.......
|
|
|
Daarna werd het geheel op een houten balk gezet, zodat het geheel een beetje kon worden uitgelijnd met het chassis, en kon ik zien hoe de motor in het chasis moest worden geplaatst.
|
|
|
Heb de oude motorsteunbalken van het chassis er af gehaald en een hele nieuwe constructie gemaakt. Tevens is er voor gekozen om de motor zo ver mogelijk naar voren te zetten vanwege het zwaartepunt van de auto.
|
|
|
Toen dit alles klaar was is de motor op zijn plaatst gezet. Deze motor staat nu op zware rubberssteunen van een BMW.
Hierna kon de body op het chassis worden gezet...en kon worden bepaald hoeveel er uit het chassis moest worden weg gehaald voor de plaats waar de motor zit. Dit bleek allemaal mee te vallen, met wat eruit moest worden geflexd........
|
|
|
|